DIENSTEN

- Online marketing;

  • Facebook & Instagram zichtbaarheid vergroten 

  • Facebook adverteren

  • Social media kanalen opzetten & onderhouden (Facebook & InstagraM)

  • Nieuwsbrieven opmaken en versturen via Active Campaign & Mailchimp

  • creëren en opmaken van e-books, weggevers, infographics en visuals

- EVENT ORGANISATIE;

Ik kan je ondersteunen of het werk uit handen nemen wat komt kijken bij de gehele voorbereiding van de organisatie voor o.a. een netwerkevent /borrels /bijeenkomsten, maar ook events waar jij jezelf als coach wil laten zien behoort tot de mogelijkheden. Werkzaamheden kunnen o.a. bestaan uit:

  • zoeken en/of vergelijken van geschikte locaties, bijbehorende reserveringen

  • opzetten van programma mogelijkheden

  • sales page opzetten en schrijven om het event te kunnen promoten

  • advertenties opzetten voor promotie

  • reacties onderhouden en vragen beantwoorden van geïnteresseerden

 

- Office management;                               

  • Administratieve back office werkzaamheden rond online programma’s                        

  • Planning / agendabeheer     

  • Email-beheer / communicatie / klantenservice                                                  

  • Uitzoekwerk waar nu echt eens iemand achteraan moet of wat al langer wordt uitgesteld vanwege tijdgebrek

Bovenstaande werkzaamheden kunnen ook in het Engels worden uitgevoerd.  

Is jou 'to do list' to groot en kom je er nooit aan toe de lijst af te werken? Daar kijk ik graag naar mee op zo efficiënt mogelijk dit op te lossen en zaken uit handen te nemen. Neem contact met me op om de mogelijkheden te bespreken naar aanleiding van je wensen en behoeften van je onderneming. Ik leer graag nieuwe dingen, leer snel en sta dus ook zeker open voor zaken waar ik zelf nog geen ervaring in heb. Als Virtual Assistant pas ik mij makkelijk aan en weet ik snel mijn weg te vinden in verschillende systemen en programma’s.

Ik beschik over een ruim netwerk van collega Virtual Assistants aan wie ik ook opdrachten kan doorsturen mocht ik zelf niet over de expertise beschikken. 

Uiteraard alles in overleg. 

Ik ben al beschikbaar vanaf 1 uur per week. Ik werk op basis van een uurtarief van 50euro per uur excl. btw en geef je aan het eind van de opdracht/taken een duidelijk overzicht van de gewerkte uren die ik online netjes bijhoud. De uren die we afspreken zal ik ook voor jou reserveren zodat ik die tijd ook echt aan jouw onderneming kan besteden. Komen we uiteindelijk op minder uit, geen probleem, je betaalt alleen de daadwerkelijk gewerkte uren. Zouden er toch meer uren nodig zijn dan gedacht, dan wordt dat tijdig besproken. 

Uiteraard wordt er vooraf duidelijk afgesproken hoeveel uur ik denk nodig te hebben voor bepaalde werkzaamheden en/of hoeveel uur jij denkt te willen afnemen, zodat we dit zo goed mogelijk kunnen afstemmen.  

Weet je nog niet zeker of een samenwerking met een Virtual Assistant wat voor jou is? Wil je een keer vrijblijvend contact hebben via de telefoon, skype/zoom om te bekijken wat ik voor jou en jouw business zou kunnen betekenen en of er een klik tussen ons is? Klik dan hier om naar mijn contact formulier te gaan en dan plannen we een vrijblijvend kennismakingsgesprek in.